sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Tällä kertaa ei piirroksia...

..Vaan nukkeja!
Krista kävi siis kuvailemassa mun pikkuisiani. Mäkin otin vähän kuvia sen järkkärillä, niin en jaksa ruveta miettimään mitkä on kumman ottamia. Otettiin yhteensä 90 kuvaa + sellaiset kuvat jotka eivät mun koneella ole koska otettiin ne sisällä sen jälkeen kun laitettiin mun koneeseen ne kuvat jo.
Kristalla on omassa blogissaan osa kuvista sen muokkaamina, mä nyt äsken kävin nää läpi ja laitoin ne jotka olivat mun mieleen eniten ja muokkasin pikkuisen. Yksi sama kuva ainakin löytyy molemmista. 

Tän muokkaus meni vähän huonosti mutta pistetään nyt. 


Ainoa tämän postauksen kuva Aroliasta, raukkaparka. :D

Oli jotenkin aivan ihanan pehmeä niin piti laittaa tänne. tosin silmät saattaa mennä jotenki ristiin kun tätä katsoo, ainakin mulla menee. 


Extraaa:

Kun musta kerta sai taas sellasen kuvan jonka viitsii tänne laittaa niin laitetaan ny XD

3 kommenttia:

  1. punahiuksinen nukke: SONSKI, OTA MUT VITTU SYLIIN MUN JARPAAT JÄÄTYY :C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo kävi näitä vähä sääliks kun joutuivat niiden kokoisis lumihangis istumaan XDD Jalat olivat ihan märät sen jälkeen niillä.

      Poista
  2. Hihiiih vihdoinkin kuvia siun söpöistä tyttösistä :3
    näytttää hyvälle sekä laadun ja asettelun kannalta:)
    Tykkään~~

    Dollover

    VastaaPoista