sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Mulla oli tänään tylsää..


...Ja soitin mun Klarinettia ö__Ö Siitä on ainakin kolme vuotta kun viimeks koskinkaan siihen.
Mä siis oon soittanu klarinettia joskus yli 5 vuotta sitten, mutta lopetin parin vuoden jälkeen. Nyt sitten testasin osaanko enää soittaa sillä, ja kyllä mä aika nopeesti opin suunnilleen pari biisiä soittaa. :D
Pitää kattoa alanko innostuun soittaan sillä vapaa-ajalla.. Silloin kun on taas tylsiä hetkiä.

Tuli muuten myös hoksattua etten ole vieläkään piirtänyt Code Lyokon Jeremyä. Pitäis kai joku päivä...

Mutta joo, piirroksia nyt viel.

StarXD123 gosusta. 
Inhoan tuota kättä. Se on hirveen typerästi, pitäis olla kyynärpää sillee korkeemmalla :DD

Jaaa Veera75.
Polvet hitusen liian alhaalla ja toisen käden sormet hirveet nakkisormet toiseen käteen verrattuna BD

Vielä yks malli pitäis piirtää niin ei ole listalla ketään (paitsi yks, jonka teen jos jaksan) JIHUU!
Pitäis joku päivä jaksaa tehdä loppuun yks TF2-piirros jonka aloitin viime viikolla... Se on kyllä jo nyt epäonnistunut mutta kun olen kerta aloittanut niin pitää kai tehdä loppuunkin :D

Ja ää, haluun taas Amerikkaan sukulaisten talolle ja istua niiden takapihalla kokoajan kuuntelemassa jos Aerosmith vaikka harjoittelisi joku päivä... Joe Perry asuu siinä niiden naapuris, niin ne joskus kuulee Aerosmithin harjoittelua.. ö n ö Viime kesänä kun oltiin lähdös lentokentälle, niin ajettiin äkkiä Joe Perryn talon ohi ja otettiin pikaisesti pari kuvaa. (paparazia jeei >"D) Olis mahtavaa nähdä ne ihan naamatusten seuraavalla kerralla... ; A ;

Okei meni turhaks, ensi kertaan! 8D

Onnittelut, löysit piilotetun viestini! 
Alkaa tuntua tylsältä puhua tänne kun ei saa mitään vastakaikua.. Niinku kommentteja 8D Lukijoita on kyl välillä tullut lisää mutta kommentitkin olisi kivoja.. ^^"

4 kommenttia:

  1. OKEI OKEI! Hyvänen aika sentään nainen ;D Kommentoidaan! Ihania kuvia ja en malta odottaakkaan TF2 kuvasi valmistumista! Jippijaijee! Striimeissäsi on aina mahtava seurata piirroksiasi ja eikun lisää vaan tulemaan!

    ~Ameeba

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD Vois ehkä heti yrittää jaksaa jatkaa sitä.
      Ja kiitos kun sanoit jotain (tosin ilman vinkkiä et varmaan olisi XDD)

      Poista
  2. Ton toisen polvet on kyllä 'vähän liian alhaalla' XD siis aika paljonkin, mut muuten on taas tosi hienoja piirroksia ,w,
    En ymmärrä miten sä jaksat piirtää malleja. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei, yleensä katon tollasia pituusjuttuja vasta sitten kun oon saanu kuvan jo valmiiks XD En mä niihin luonnostelles joskus kiinnitä huomiota 8D
      Mul oliski nyt enää yks malli piirrettävänä ja sitten onkin sellaisia joille en oo luvannut, mutta oon sanonut tekeväni jos jaksan. :D

      Poista