tiistai 1. tammikuuta 2013

Hyvää uutta vuotta 2013! 8D

Otsikko.

Näköjään oon tykästynyt pistään tänne biisejä joista oon viime aikoina tykännyt.

Okei eli uutta vuotta viettelin nyt sukulaisten kanssa, kun tulivat meillä viettään sitä yhden koiransa kanssa. :D
Tuli sitten kaivettua niiden 3v tytölle vanhoja leluja kaapista ja leikittyä sen kanssa. Se myös taisi pikkusen tykätä mun sängystä (joka on tälläne parvisänky tai joku, joka on täs mun tietokoneen yläpuolella) koska kiipeili tikkaita kokoajan ylös ja ennen kuin itse ehdin tulemaan ylös niin se oli jo tulos alas ja toisin päin xD Noin pienen lapsen kanssa on kyllä aika mukavaa leikkiä kun on noin leikkisä. Pari seuraavaa tuntia se vetelikin mua kaikkialle kädestä. BD

Mutta sitte, tossa su-ma yönä olin vähän tylsistynyt ja piirtelin yöllä TF2 tentoja XD Siis ainakin kolmea TF2 classia eli Sniperia, Spyta ja Scouttia lonkeroilla. Nämä kaks nyt päätin pistää tänne. :D

Ja kuvan laatu on taas niin mahtava että...



Pistän luultavasti seuraavaan postaukseen mun joululahjat :DD 
Ensi kertaan siis! (Katotaan nyt kuitenkin jaksanko jo tänään ne pistää) 

P.S. Huomen kouluun aaargh >.<"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti