perjantai 4. tammikuuta 2013

Hii

Kiitos uusille lukijoille kiinnostuksestanne :D

Living lars on kyllä tämän viikon suosikki biisintekijäni B3
Lisää Living Larsia

Luulen etten pistäkkään enää sitä joululahja-postausta. Tuntuu kuin se olisi jo liian myöhäistä. xD



Ömm, joku mun OC TF2 FemPyro.. Tuli vaan kerran piirrettyä se joku päivä, niin nyt oon alkanu enemmän vaan sitä piirtään... Piirsin tän torstaina koulussa ja väritin kotona promarkereil.

Kaks muutaki piirrosta tein eilen jotka voisin laittaa tänne mutta nääh, ehkä yritän tehdä ne eka koneella. Mun tohon johonki TF2-tarinaan liittyviä kuvia kuitenki on.

Sitte tämän päivän, perjantain tuotoksia.

Joku TF2 Blu Spy. BD Piirsin tänä aamuna ja myös aloitin väritystä, mutta sitten piti mennä kouluun. Heti kun pääsin kotia tein tän loppuun.
Halusin testata jotain tollasta ihmeen viivajuttua... ö__Ö Koneella sen harjoittelu varmaan kyl onnistuis paremmin :DD Näyttää hienommalta livenä BD Takin ja hatun viivoi ei näy selkeesti tässä.

Jaa Portal Chell. 
Testailin vaan vihreän/sinisen valon piirtämistä ihmiseen osuessa. xP Ei vaan näy hyvin.
Portal gunia en jaksanu piirtää kunnolla kun ei ollut mallia.

Tuli muuten mieleen että kuinkahan moni aattelee mua jotenki itsekkääks mun blogin nimen takia? Amazing Zonzki.. Joo-o 8D

Kunhan äitee tulee kotiin ja tuo mun kaks uutta hupparia, saatan tehdä myöhemmin niistä postauksen 8D Tulivat tänään postiin ja äitee haki ne samalla kun meni töihin.

2 kommenttia:

  1. siis ihan hirveen itsekkääksi sua luulen, ku mä ton nimen keksin 8'D et oo antanu mulle mtn kunniaa siitä 8'DDD noeei, emmä tiiä mitä muut ajattelee...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä kyl meinasin laittaa jotain "Krista miks sait mut laittamaan ton nimen?!" Mut jätin pois XD

      Poista