sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Why I always draw chibis?

Pari uutta piirrosta nakkaan tänne.
Jotenkin taas tuntuu siltä, että olisin unohtanut jotain tärkeää sanottavaa samantien kun aloitan kirjoittaan... xP

Gsm-mallin, Miss Erika 2010:n malli. Tätä värillistä versiota en ole vielä näyttänyt hänelle, mutta jos nyt luet tätä, niin nyt näet BD Halusin testata uusia värikyniä.

...Olin kokonaan unohtanut kuinka mahtava sarja Shugo Chara on. Lainasin Kristalta kaikki osat (paitsi ykkösen, jonka omistan itse) ja nyt oon taas aivan liikuttunut. Varsinkin Ikuton ja Yorun viimeinen kohtaaminen meinas saada kyyneleet silmille. ; ____ ; Siksi oli pakko piitää tuo kuva. Nyt mä teen tuota koneella, niin jossain vaihees nakkaan senkin tänne. Pitäis ostaa loput Shugo charat sitten kun pääsen hyvään kauppaan seuraavan kerran... Tai sitten kun menen (ehkä) Desucon Frostbiteen kamuni Satun kanssa! 

Ja sitten siitä laulun laulamisesta, ehdotelkaa vain niitä biisejä, en pure BDD 
Oon aatellut Disneyn notre damen kellonsoittajasta sitä ihmeen Auta oi luoja-biisiä, jonka se mustalaisnainen laulaa... (Nimet aivan unohtuneet, eheh)

Ja hei, tykkään vastata kommentteihin niin sanokaa vaan rohkeasti jotain kommentteihin. Vaikka kaikkea randomia, esim. "Mitä kuuluu?" tai "Väsyttää... D:" xD No joo, ei oo pakko jälkimmäistä vaihtoehtoa ainakaan, kohta mun postauksien kommenteista tulee joitain chattejä. BD

5 kommenttia:

  1. ESMERALDA. XD ihasamamitesekirjotetaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIIN ESMERALDA JOO! XD
      Ei mun oo pakko kyllä mitään laulaa. Ei mun laulu eroa muista tätä ikäluokkaa olevista BD

      Poista
  2. Sinä laulat Avaruusplaneetan I'm still here tai joku tonne päin... sen suomenkielisen version. Ihaaana biisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö mitä, mä en ole nähnyt Aarreplaneettaa. D: Se on jotenkin jäänyt, vaikka haluaisin nähdä sen.

      Poista