torstai 22. marraskuuta 2012

Nyyhkis

Halou
Nyt on ollut vähän hiljaista, koska veli yritti sunnuntaina jotenki ydistää netin sen PSP:hen, ja sai sillä kaikkien meidän koneiden netin epäkuntoon, paitsi äiteen, jonka kone on johdolla kiinni tos nettilaittees. Dx Niin oon vaan käynyt välillä katsomas tällä koneel onko mitään uutta.

Mulla olis pari uutta piirrosta laitettavaks tänne, mutta en jaksa muistikortilta niitä tänne pistää. Laitan ne heti kun saadaan munkin koneeseen taas netti toimimaan!
Tässä on kyllä saanut kivasti pelattua ja piirreltyä kun ei netis oo voinu surffailla. B) Oon pelaillut esim. Black Mesaa ja tänäänkin pelasin Strongholdia 8DD Ihana peli, jota mun peli velas paljon kun oltiin pieniä, ja mä katselin sitä sen peluuta. Amerikasta taidettiin löytää toi cd:llä, niin asennettiin Amerikan matkalla se mun läppäriin, niin nyt sitten saan itsekkin sitä vähän pelata. B>

Ja joo, hiuksetkin oon tässä värjännyt maanantaina. Värjättiin melkein mustaks ja laitettiin kirkkaita punaisia raitoja. Ihme kyllä, että äiteekin sanoi että sopii mulle! Aijemmin se on ollut aika paljon punaista väriä vastaan XD Tai sitten siinä oli kyse siitä, jos mulla olis koko pää punainen.
Hitto vaan kun hiusten laitto ei oo mun alaa. En jaksa kihartaa hiuksia jotenki jännästi latvoista miten ne oli kun häivyin parturista (Oikeastaan teatterista..), niin nää on aika samanlaiset kuin ennenkin. Etuhiukset on vaan leikattu jotenki vinoksi. :DD Olis kyl saanu vähä pituuttakin leikata. Nää on varmaan liian pitkät Desucon frostbiteen, jos nyt sitten cossaan TF2 Sniperia... :D Toivottavasti tulee käytyä sitä ennen vielä leikkauttamassa hiukset.

Tiistai oli kyllä aika mahtava päivä. Silloin tapahtui kaksi kivaa juttua. :D Toista en voi kertoa (vielä), mutta toinen oli sitten sellane, et löysin gosusta toisen täältä päin olevan, jonka äitee taitaa olla mun koulun opettaja... xD Eheheheee mikä sattuma. Juu hei jos luet tätä BD

Mutta joo, tämä jäi nyt tekstipostaukseks. Seuraavassa postauksessa pitäisi olla ainakin yhdestä gsm-mallista piirros ja TF2 piirros.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti