torstai 15. marraskuuta 2012

Aww..

Tämä on nyt yhden kuvan pikkupostaus. :D

Joo eli kuvassa on kaks hahmoani, Sonsikil ja Edivil. :D
Jotkut varmaan miettii miksi Sonsikilin nimi muistuttaa niin paljon omaa lempinimeäni? Syy on siihen se, että loin hänet aluksi Gosussa olevaan Kodikunin piirtelykerhoon, jossa aktiivisimmat piirtelijät saavat tavallaan omat jumalat, jotka useimmiten nimetään heidän käyttäjänimiensä mukaan. Sonsikil on sitten minun jumalani. Osa mun piirroksia enemmän seuranneista luultavasti ovatkin jo nähneet Sonsikilin kerran aijemmin. 
Mistä nimi Edivil tulee? Ei hajuakaan. Tuli vaan ekana päähän kun ajattelin samalla lailla loppuvaa nimeä kuin Sonsikililla. xD Hänen ulkonäkönsä on oikeastaan suora kopio mun gosun mallin tän hetkisestä asusta, jonka tein tarkoituksella vähän pojan näköiseks. :D Vain sarvet, siivet ja pussi ovat pieni lisä. Lisäksi siltä puuttuu orava ja jotkut sulat, jotka mun mallilla oli. Ja n'mä kaksi ovat sitten sisaruksia, btw.
Mutta joo, ite oon jotenkin nyt aivan rakastunut Ediviliin. XD Heti kun sain tämän valmiiksi, se vei mesestä TF2 Sniperin paikan, joka on jo aika ihme! Tai no, on mulla Sora yhdes välis ollut, mutta sekään ei pitkäks aikaa jäänyt.

Jos joskus löytäisin jostain neljä muuta Assassin's creed-fania, haluaisin heti tehdä tämän saman jutun jossain conis xD <3 


Joo ei muuta. nähdään seuraavassa postauksessa BD

1 kommentti:

  1. Edivil on kyllä tosi suloinen! ^o^
    Ja yhdessä noi on tosi hypersuloinen parivaljakko.

    VastaaPoista