sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Piirroksiaaaah

Helou taas :D
tuherruksien aika.

Juu eli huomasin viime viikolla että Pet Society loppetetaan kesäkuussa, joten nyt mun on ihan pakko piirtää jotain siihen liittyvää! :D Se peli kun on niin tärkee mulle, kun se on yks ekoista joita oon koskaan pelannut faces.
Eli siis, yks mun Petin asu

Yks mun luokkalaine soitti tauolla pianolla Corpse briden "The piano duet"-biisin, ja sainskin siitä inspiä piirtää Emilyä.


Toinen Pettini ulkonäkö, jonka tein ihan Pet Societyn loppumisen takia tuollaisen surullisen näköiseks.
Piirroksen piirsin ulkomuistista, joten ei ihan näytä samalta.

 Sitten
Olin jo kauan meinannut kokeilla piirtää Doodle or die-sivuston TF2-huoneeseen, ja otin pari päivää itseäni niskasta kiinni, ja kokeilin. Nyt rakastan sitä XD
En jaksa selittää sivun ideaa, mutta yrittäkää ymmärtää jos ette ole pelanneet.
Tässä ny joitain söhryjä jotka siellä väänsin.


Aiheena oli, et Sentry pyytää Turrettia treffeille, niin syntyi tälläinen.

Spy Diglett oli aiheena. 

Aiheena oli että Spy ja Sniper piilottavat salaista tavaraa. Pistin ne sitten piilottamaan ne rakettiin. :D
Tässä ketjussa oli kuitenkin alunperin aiheena, että tyypit istui toistensa reppuseljässä. Sitten se muuttui ajamiseen, sitten se siirtyi Spyn ja Sniperin rakkaus-suhteeseen... :DD

Ja niin, niistä ketjuista ei ikinä näe kuvaa piirtäessä tai kuvaillessa, mitä on siinä ketjussa ennemmin tehty, vain viimeksi ollut näkyy. Siksi en osannut laittaa tuohon laatikon sijasta piirrosta, josta aijemmin oli kyse.

Aiheena oli "Spy, no. That's not how it works."
Ja pistin sitten sen yrittään säpätä Engiä XD


Ja aloin sitten jo nyt ottaan lisää malleja piirrettäväksi gosussa, joten ekana oli ShowMustGoOn :D
Kasvot mua häiritsee kokoajan, koska yritin tehdä sen kasvot hiukan ylöspäin suuuntautuviksi, mutta nuo silmät ärsyttää mua kokoajan. Nimen laittamisessakin oli ongelmia :DD

Joo ei muuta. Yritän käydä seuraavan mallin piirroksen kimppuun.

6 kommenttia:

  1. Niin ihana <3 lopetetaanko se peli oikeesti? ö_ö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti. D: Kun menee Pet Societyyn, ylhäällä lukee keltaisella pohjalla se, ja välillä itse pelissä tulee se ilmoitus. Ne eivät edes päivitä sitä ennen lopettamista. :(

      Poista
    2. No voi juku .______________________.

      Poista
  2. OIKEESTI O___O SE SIIS LOPETETAAN. Kiitos sinun, pelastit minut niin sain tallennettua hyviä kuvia mun Petistä ;___; KIITOS! ;_; Oli muuten helmi tuo Sentry pyytää Turrettia treffeille -kuva XDDD

    VastaaPoista
  3. Oot tosi hyvä piirtään!:) Ja kiva, persoonallinen blogi!:)
    Millä oot piirtänyt noi Gosu - mallit? Onko se joku ladattava ohjelma?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ^^
      Piirrän Paint tool sailla, ja käytän piirtopöytää.

      Poista