maanantai 6. toukokuuta 2013

Piirroksia T u T

Enempää sanomatta, aloitetaan Doodle or die-sohryistä


Pari Balloonicorn vauvaa


Koska oon saanu kahdes eri ketjus kaks erilaista nope.avia, oli pakko pisää ne tähän näin. :D



Ja lopuksi vielä pari Mineraft-hahmoa, jotka piirsin.


Jos lukijoista löytyy minen pelaajia ja haluaisi omasta hahmostaan kuvan, kertokaa vaan nimimerkkinne niin yritän saada sen piirrettyä. :D

Muuta näytettävää en kai ole saanut tässä välissä 
aikaiseksi. 
Ensi kertaan!

12 kommenttia:

  1. Voitko piirtää mun hahmon? :)


    Jill_

    VastaaPoista
  2. AAA toi nope.avi väärinpäin oli sun tekemä :DDD en tunnistanut siellä doodle or die sivustossa :/

    VastaaPoista
  3. Oletpas taitava piirtäjä! :3 Sun kuvat on tosi hienoi :)


    http://ltriedtobeperfect.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Voisitko piirtää mun minekäyttäjän? :3

    serena127

    VastaaPoista
  5. Haluaisin kovasti, et piirtäisit mun minecraft-ukkelin, mut en ymmärrä, miten löydät sen miltä se näyttää, kun annan sulle vaan käyttäjänimeni? Siis mistä sä ongit ne kuvat? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://mcskinsearch.com/
      Tältä sivustolta pystyy katsomaan lähes kaikkien minecraftin pelaajien hahmoja. :)

      Poista
    2. Ahaa, okei :D No jos millään viitsit, niin voitko piirtää mun ukkelin? Nimi on Pistorasia (:D)

      Poista
    3. Hmm.. No, kyllä se käy :D Se on kyllä luultavasti viimeinen hetkeen.

      Poista