maanantai 8. huhtikuuta 2013

Turhuuksia :D

Of monsters and men-bändi on aivan ihana.. Kun kuulin niiden yhden biisin tossa viime viikolla, tuli mieleen Amerikan matka, koska kuuntelin saman tyylistä musiikkia siellä lentokoneessa ; 3 ;

Mutta juu eli hei taas!

Näin nopeasti viime postaukseen lisäystä että kaavojen tekemisessä/löytämisessä tulee oleen kai ongelmia XD
Mutta jotta ette kyllästyisi mun cossi-ongelmiin, sepittelen muuta tylsää >:D 
Ja ei, piirroksia ei tälläkään kertaa. Ei ole ollut kovinkaan paljoa intoa. :( Eilen yritin kyllä livestriimata ja piirtää mutta en saanut mitään kunnollista aikaiseksi, joten se päättyi lyhyeen.

Ihan ekaks vaikka pääsiäisestä jotain, mihin liittyen mulla nyt on kuvakin.

Okei eli kun meinasin syödä yhden tipu-munan, sen papereista paljastui tälläinen söpöläinen tipu, jonka syöminen oli sen takia hankalaa.. ; u ; Oli pakko kuva napsaista.

Oon tässä askarrellut tälläisiä paperisia minecraft-tyyppejä, kun mun oli ihan pakko saada tehdä jotain käsilläni, kun ompelemistakaan en osais aloittaa >"o
Vasemmalla oleva tyyppi on mun veljen minetyyppi, ja oikealla on mun oma. :3
Stevenkin oon ladannut, mutta sitä en ole jaksanut vielä tehdä.

Sivun mukaan, josta nää latasin, olis tän pitäny olla vauva-Zombie, mutta ei se ollut kuin samankokoinen zombie pelkästään suuremmalla päällä, .__."

Ja sitte vielä...

Äitee hoksas kokeilla mennä tv:llä nettiin, ja sitten alettiin katsella Youtube-videoita 8D
Vitsi ku näyttää hyvältä ku katsoo siinä. Mä haluaisin jotenkin testata joku päivä pelata sillä vaikka minecraftia koneen kautta... T w T"

Kuvien videot: 12
Ja tuosta ekasta videosta puheen ollen mä kiinnostuin Monkey Island 2-pelistä, johon toi video perustuu :D Tekis mieli pyytää Steam-käyttäjälle rahaa ja ostaa se. Kympin maksais BD

Okei ei mitään järkevämpää tällä kertaa, adios. :D

//Pikku muoks: Tää on nyt blogin 50-postaus btw 8D 

4 kommenttia:

  1. ÄÄW tuo pääsiäismuna! EIHÄN TUOLLAISTA VOISI EDES SYÖDÄ D:

    ~Ameeba

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niin... ; n ; Mutta suklaahimo oli liian suuri, joten.. D:

      Poista
  2. hieno banneri!! :3

    http://ainoinspace.blogspot.fi/

    VastaaPoista