perjantai 7. joulukuuta 2012

SFM-kuvien rynnäkköö

Jep jep, luulen että lukijoissani on vain yksi TF2-peluri, mutta hällä väliä, mä en jaksa aina piirroksia pistää niin pistetään Ameeban ehdotuksesta mun SFM-kuvia.

Hoksasin myös että näistä kymmenestä 8:ssa oon käyttänyt muuta kuin Event manor-kenttää. BD 

Okei, ja nyt aloitetaan. Jos TF2 ei kiinnosta, voi jäädä odottamaan seuraavaa postausta.

Veljeni ja minun TF2 OC:ita. Sniper, jolla ei oikeastaan ole vielä nimeä, CoolSpy ja Headless butler, jonka silinterihattua ei vaan tässä kuvassa näy. Headless Butler on siis CoolSpyn hovimestari, ja Sniper on sitte kyläilemässä, mutta ei ole oikein tottunut näkemään Halloween vastustajan näköistä tyyppiä noin tottelevaisena ja kilttinä. 
Kun pienensin kuvan kokoa, hoksasin että tämähän on vielä keskeneräinen otos. Mulla on jäänyt SFM:s kesken hovimestarin asennon muokkaus, jossa se ojentaa juomista CoolSpylle. Oh well, jos joskus saan tehtyä tän valmiiksi, saatan pistää tänne.

CoolSpy rupattelemassa hovimestarilleen...

Ja Snipu pällistelemässä.


Tavallaan esittelykuva näistä kahdesta. 
Butlerin hattukin näkyy nyt tässä.

Hovimestarin yksi ajanviete; tanssiminen.
Hatun päällä seisoskelee Hovimestarin vielä nimetön lemmikkihämähäkki. 
Hämis saattaa näyttää vaarattomalta, mutta kun vilkaiset muualle, tapahtuu sen perässä nurkan taakse juokseville tovereillesi kauheita...

Tässä testailin myös tollasia näkyviä valoja.


Hovimestarin toinen ajanviete; Uloskäynnin näyttö epätoivotuille vieraille.
Ja taas valojen testaamista.

"Hello little fella!"
Hämis piiloutui Butleriin piiloon. :3

Sitte pari kuvaa toisesta mapista.

Edelleen veljeni ja mun keksimä hahmo, PoorSpy.
Kerran tai pari kertaa olen aijemmin pistänyt hänestä piirroksia. Taisin jossain jo selittää millainen tämä herra on, joten jätän pitkän stoorin pois. :D

"So cold..."

Random


"Pleace, wake up...!"
 Random Medic toivomassa pulunsa avaavan silmänsä...

Jos jossain vaiheessa saan kunnolla ihan hyviä kuvia aikaiseksi, saatan taas pistää tänne, piditte tai ette >8D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti