sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

TAMPERE KUPLII

Joo terve taas! :D

Kukaan ei näemmä löytänyt mua Tampere Kupliista tänään, mutta osan tarjolla olleista marianneista sitten jaoin Meibelille ja Ameebaporolle. T wT 
Tiedoks siis kaikille ettei mun tulostimes ollu värei, niin piirsin eilen käsin uuden kuvan, jonka laitoin laukkuun vasta tunnin paikalla oltuani XD Kiitos meibelin muistutuksen, muuten ei olis ollu mitään merkkiä ollenkaan. 
Mutta juu siis menin pääasiassa juuri Meibelii ja Ameebaa siis sinne tapaamaan, ja voi että kun oli kivaa. :D Rojua tuli ostettua ainakin 100e edestä ja otin ainoastaan parista TF2-joukosta kuvat. Olis yhtä Asterixiakin tehny mieli mut ei jaksanu BD
En viitsi ainakaan vielä pistää niistä cossaajista kuvia, mutta kysyn ainakin ensin. T w T

En jaksa ruveta koko päivää selittämään, joten pistetään nyt samantien kuvia ostoksistani xD

Ekaks ostin hakun. Olin jo amerikas harkinnut miekan tai hakun ostoa, mut en ollu ostanut joten tällä kertaa oli pakko >D Sitte Ameeban kanssa päätettiin äkkiä kipaista ostamassa molemmille omat cpeeperit. B3

Laboon taisi olla heräteostos ja matkalla kotiin vähän kaduin sen ostoa, mutta en enää! Nyt oon aivan onnellinen kun ostin XD
Ja pienestä random OP-figuuri boxista tuli MUSTIII!

Koska Finlandia 1 oli myynnissä, oli se pakko napata mukaan. Täällä kun en oo nähnyt sitä missään! ö m ö
Ja sitten tuo Mikukin oli ihan pakko saada xD Vihdoin joku Vocaloidi.

SITTE KUVIA MEIBELISTÄ JA AMEEBASTA!!
juu ei. :DD Pakotin jo netissä Ameeban piirtävän mulle jotain joteen..

...Sain piirroksen mun Sniperistä Ö w Ö asdjgdslgjdgkjdskgj
Anteeksii kun huomauttelin kokoajan vieres virheistä XD Nytkin pari kohtaa pistää silmään mutta hällä väliä, sain sulta piirroksen ihan käsiini, niin oon tyytyväinen >D
Ite piirsin sitten porolle Medicinsä chibinä. Saa nähdä tuleeko sitä näkymään koskaan netissä... T w T *vink vink porooo :D*
Juu eli jos joku ei tajunnu niin varmuuden vuoks viel erikseen ilmoitan
EN PIIRTÄNYT KUVAA, KUVAN ON TEHNYT TÄMÄN BLOGIN TOINEN PITÄJÄ

Mutta nyt palaan Source filmmakerin pariin tekemään meibel-raukalle kuvaa Spystä... = w =

1 kommentti:

  1. Äyyffh armahda minua ja virheitäni! Olisin tarvinnut miljoona kertaa enemmän aikaa saadakseni kunnollisen kuvan aikaan >XDDDD

    (Kyllä se sinun pikku piirroksesi vielä tuonne Dörpin puolelle tulee kuhan saan kuvia otettua ja sählättyä)

    Kiitos seurasta XD OLI hauskaa!
    ~Amee

    VastaaPoista