keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Hei kuulkaa!

//EDIT
Tungen tämän biisin niiden päähän, jotka ovat joskus pelanneet Sims 1 T w T



Nyt kun mulla ei ole oikein intoa piirtää, haluan tehdä jonku muun kuin piirrospostauksen.

Ehdotan siis sellaista, että te kysyisitte esim. mun top 3 suosikki pehmoleluja, ja mä otan niistä sitten kuvat ja pistän tänne. : DD Kyselkää mitä vaan, vastaan kaikkiin niihin joihin voin (esim. top 3 kynsilakat en voi vastata koska en omista yhtään)

Jos keksitte muita postaus-ideoita, sanokaa vain. Mä en tykkää jos tää alkaa oleen hirveen kuollut kun en piirrä mitään. 8D

Niin ja muuten, olisin tulossa tuonne Tampere Kuplii-tapahtumaan sunnuntaina 24.3. Ajattelin olla vähän kiltillä päällä ja antaa kaikille mut bongaaville mariannekarkin. :D
Mulla on luultavasti laukussa jokin lappu jossa ilmoitan olevani mä, ja seurarani haleja jakeleva Meibel sekä Ameebaporo osan päivästä. BD
Joten tulkaa vaan moikkaamaan jos löydätte >D Mulla ei oo mitään asua päällä. Luultavasti tummansinises tai ruskeas hupparis kävelen siellä.
Ja saatan siitä lapusta ottaa jonku kuvan, jos ehdin, ja laittaa tänne.

8 kommenttia:

  1. Kerro kolmesta, sulle tosi tärkeistä esineistä c: Ei tarvii olla hyödyllisyyden kannalta tärkeitä, vaan vaikka jos oot saanu joltai kivalta ihmiseltä jotain ja se on sulle tärkee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm... Ei meinaa mitään tulla nyt heti mieleen, mitkä oolis tärkeitä... Mutta pitää miettiä. :D

      Poista
  2. Kolme parasta ikinä pelaamaasi peliä?
    Tai kolme parasta Anime/manga sarjaa jotka olet lukenut/katsonut?


    Hui ettää :D Kupliissa nähdään jos löydän teidät! ;D
    ~Amee

    VastaaPoista
  3. best friendiiii, tai kolme parasta jos pitää olla kolme kaikista :D
    jajaja kolme kivointa youtubevideoo? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tohon jälkimmäiseen on kyllä todella hankala vastata mitään 8"D Niitä on ihan liikaa.
      Mut joo, siis kolme parasta kamua pitää mainita? T w T yritetään XD

      Poista
    2. no sitte kolme parast youtube-käyttäjii joiden videoist tykkäät paljo? :D

      Poista