lauantai 27. lokakuuta 2012

Töherryksiä

Kiitos Ameeballe lukemisesta ihan näin alkuun! :D 

Hömm, noniin.
Eilen mokasin.
Latasin Black Mesa-peliä chromella, sitä kun ei steamista pysty ladata. Piti sitten lopettaa pelaaminen tuossa kahdentoista aikaan, mutta pyysin lupaa, että saisin ladata sen pelin ekana. Sain sitten luvan, ja suljin kaikki latausta hidastavat jutut.
Mutta niinpä tietenkin, sammutinkin kokonaan chormen ja lataus keskeytyi! Näin käy mulle niiiiin usein. T__T
En sitten alkanut lataan sitä uudelleen, joten menin nukkumaan.
Nyt se sitten on mulla tuossa asentumassa. Pitää muistaa tällä kertaa olla sammuttamasta chromee kun lopetan koneella olon.

Mutta niin, nyt niihin lyijykynäpiirroksiin, joista mainitsin aijemmin~


Nämä kaksi ekaa tein torstaina koulussa.

Ensimmäisen näistä tein kotona ennen kouluun menoa, toisen koulussa. 

Lopuksi vielä minä- kurpitsa päässä. 
Mulla on tapana piirtää joku avaus- ja lopetuskuva mun piirrustusvihkoihin. Tämä sai sitten lopetuskuvan paikan. :D

Pahoittelen kuvien laatua, otin ne kameralla, kun olen liian laiska mennäkseni skannaan niitä koneelle toiseen päähän taloa puoleks tunniks. xP

Luulen, ettei useimmat tätä lukeneista tiedä mistä nuo useimmissa kuvissa olleet olivat?
Ne olivat Team fortress 2-pelistä, joista luultavasti saatte nähdä eniten piirroksia jatkossa. BD
Oikeastaan vain ensimmäisen kuvan tyypit ovat virallisesti TF2:sta, loput ovat fanien kehittelemiä hahmoja.

Tällä kertaa mulla ei olekkaan muuta sanottavaa. Katsotaan jos myöhemmin kuitenkin tulee jotain asiaa.

~Sonski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti